sâmbătă, 14 ianuarie 2012

♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

           "You're a song written by the hands of God"...Even your name seems to sing itself... 


Îmi ești atât de aproape în suflet încât simt că prezența ta mi-a mai înfiorat simțurile și într-o anterioară existență. Amintirea chipului tău angelic plutind parcă peste masa fumegândă de tutun îmi întregește convingerea că visul predestinat în care m-am temut că o să îl întâlnesc pentru că ar fi însemnat să te port în suflet toată viața - că acel vis n-a fost altceva decât încă un semn divin, la fel ca mulțimea de cercuri ale sorții care mi se părea că se tot închid în perioada în care mi-ai acordat pentru prima dată atenție.
Având convingerea că suntem mici și că deasupra noastră tronează o forță care e mai presus de închipuirea noastră muritoare, cumva m-am convins că această forță comunică într-un mod minunat cu mine, că mi te-a înfățișat ca într-un con de lumină, și că tocmai în momentul în care nu îmi puteam imagina cum ar fi să îmi imaginez frumusețea ta atingându-mi în vreun fel viața (de frică să nu îți profanez imaginea desăvârșită nici acum nu pot merge cu gândul prea departe), tocmai atunci ai venit și mi-ai spus:
                         -  Ești frumoasă...
...și-ntreaga mea lume a căpătat sens și culoare, și-am știut atunci că nu trebuie să mă mai îndoiesc niciodată...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu